14 lipca 2013

Szablon! ;*

Witajcie! Niedawno wróciłam z Władysławowa i jak widzicie pojawił się już na stronce przecudny szablon. Wykonała go niezwykle utalentowana dziewczyna! Blode! :) Jestem Jej za to niezmiernie wdzięczna! :) Wyśmienita robota! <3

Zapraszam na stronkę, na której możecie zamówić szablony na blogspota! :) Szablonownica 
:) A Wy jak oceniacie szablon? Podoba Wam się? ^^

Wkrótce postaram się napisać nowy rozdział! Pamiętajcie, że każdy komentarz daje motywację do pisania. Więc proszę Was :) Komentujcie moje rozdziały! :)
~Bad

2 komentarze:

  1. Hej. Tutaj Natalia, prosiłaś mnie, żebym tutaj zerknęła i napisała co myślę o blogu, a więc:
    to co piszesz jest naprawdę fajne, ciekawe, jednak uważam, że powinnaś wyznaczyć sobie jakiś jeden temat, np. same opowiadania, a nie czasem odbiegać od tematu, dodawać notkę np. o wakacjach, fajnie się to czyta, ale jest to wtedy nie związane z resztą, no chyba, że jest to związane z Meryl to wtedy jak najbardziej jestem na tak :) - to po pierwsze, a po drugie tło i czcionka się ze sobą zlewają, na twoim miejscu zmieniłam bym czcionkę na jaśniejszą, albo ustawiła ciemniejsze tło, chyba, że tylko mi się tak wydaję, bo siedzę teraz na balkonie i światło mi pada na ekran. :) To chyba tyle, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za Twoją opinię. Wiele to dla mnie znaczy. Postaram się ograniczyć od takich notek niezwiązanych z opowiadaniem. BO chyba faktycznie trochę się to nie klei ;) Jeszcze raz wielkie dzięki :))

    OdpowiedzUsuń